LinkedIn. Warto czy nie warto?
W tym odcinku zapraszam Cię do refleksji nad tym czy warto mieć profil na LinkedIn.
Jako pracownik jesteś marką sam w sobie. Ty, Twoje imię i nazwisko, Twoje dotychczasowe osiągnięcia, wyniki, rezultaty, opinia jaką masz – to wszystko tworzy Twoją reputację, to twój wizerunek pracownika. Mówi się bardzo często o marce pracodawcy a co z marką pracownika?
Niestety kształtowanie marki osobistej wciąż wielu osobom nastręcza sporo obaw i wątpliwości. Bezsprzecznie jednym z elementów dobrej strategii brandingowej jest widoczność w internecie. O tym warto pamiętać podczas szukania pracy. Oczywiście możesz udawać, że Internetu nie ma, ani nie ma portali społecznościowych i od nich uciekać, ale po co? Jeśli są narzędzia, które mogą przynieść Ci realne korzyści, to dlaczego z nich nie skorzystać?
LinkedIn z pewnością do takich należy.
Zapraszam do posłuchania.