Dbamy o Twoją prywatność i zapewniamy, że przetwarzamy Twoje dane z należytą starannością, zapewniając im bezpieczeństwo i poufność. Poniżej opisaliśmy najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez nasze strony.
Dbamy o Twoją prywatność i zapewniamy, że przetwarzamy Twoje dane z należytą starannością, zapewniając im bezpieczeństwo i poufność. Poniżej opisaliśmy najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez nasze strony.
DEFINICJE
Administrator – Human Access Magdalena Melerowicz ul. Młyńska 6a/3, 43-190 Mikołów, NIP: 609-000-20-51, REGON: 243517166
Dane osobowe – informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.
Polityka – niniejsza Polityka prywatności.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Serwis – serwis internetowy prowadzony przez administratora pod adresem www.strukturalab.pl
Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce oraz Regulaminie serwisu,
Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która nawiąże stosunek prawny z Administratorem w zakresie działalności Serwisu.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
Administrator stosuje politykę ochrony danych osobowych w celu zapewnienia, bezpiecznego, zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych. Dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywanie powierzonych zadań.
Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego zleceniobiorcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Dane osobowe podane podczas zamówienia w sklepie internetowym będą wykorzystywane na potrzeby realizacji zamówienia (tj. sprzedaży, dostarczenie treści cyfrowych, udziału w szkoleniu stacjonarnym i przeprowadzenie konsultacji), wysyłki w przypadku produktów fizycznych i wystawienia faktury VAT. Osoby trzecie nie będą miały do nich dostępu i nie zostaną one wykorzystane w celach komercyjnych bez wcześniejszej wyraźnej zgody.
Złożenie zamówienia (zakupu towaru, usługi) w sklepie internetowym wiąże się z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe w celu przyjęcia i obsługi zamówienia, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości realizacji zamówienia. Podanie pozostałych danych jest fakultatywne.
Dane osobowe są przetwarzane:
- w celu realizacji złożonego zamówienia – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celu realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w Serwisie, a także preferencji zakupowych Użytkowników w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności;
- w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego praw.
Okres przechowywania danych:
Twoje dane będziemy przechowywać przez okres zawartej umowy, zamówienia do momentu wygaśnięcia ciążącego na nas obowiązku prawnego, związanego z rachunkowością (w szczególności przechowywanie dokumentów księgowych trwa co do zasady przez 5 lat po roku, w którym wystąpiło zdarzenie prawne, które obligowało do wystawienia dokumentu księgowego), dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub przez nas, ponadto dane osobowe Kupującego są przechowywane w bazie Sprzedawcy przez cały czas prowadzenia działalności gospodarczej w celu zapewnienia sobie możliwości identyfikacji klienta powracającego, czemu jednak Kupujący może się sprzeciwić, domagając się usunięcia swoich danych z bazy Administratora. Jeżeli sprzeciw taki zostanie złożony przed upływem terminu przedawnienia roszczeń z zawartej umowy, Administrator będzie miał nadrzędny interes w przechowywaniu danych Kupującego do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń.
KORZYSTANIE Z SERWISU
Osoby, które dokonują rejestracji w serwisie, proszone są o podanie danych niezbędnych do utworzenia i obsługi konta. W celu ułatwienia obsługi użytkownik może podać dodatkowe dane, wyrażając tym samym zgodę na ich przetwarzanie. Takie dane można w każdym czasie usunąć. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu założenia i obsługi konta, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości założenia konta. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
Dane osobowe wszystkich osób korzystających z serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies czy innych podobnych technologii), a niebędących zarejestrowanymi użytkownikami (tj. osób, które nie posiadają profilu w Serwisie), przetwarzane są przez administratora:
- w celu świadczenia usług drogą elektroniczną – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;
- w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach marketingowych administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
NAWIĄZANIE KONTAKTU
Administrator daje możliwość skontaktowania się z nim poprzez udostępnienie swojego adresu email oraz nr telefonu. Skorzystanie z tych form umożliwia podanie danych osobowych, które mogą posłużyć do nawiązania kontaktu z administratorem i udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Użytkownik sam decyduje jakie dane podaje nawiązując kontakt poprzez wyżej określone kanały komunikacyjne.
UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA
Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych
- sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeżeli są niepoprawne lub nieaktualne
- usunięcia swoich danych – w przypadku gdy ustała podstawa do ich przetwarzania, zgoda została wycofana, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa
- ograniczenia przetwarzania swoich danych – w przypadku, gdy osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń
- przenoszenia swoich danych, uprawnienie opisane w art. 20 RODO – jeśli podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO) lub umowa (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych opisane w art. 21 RODO .
Więcej informacji o prawach przysługujących osobom, których dane dotyczą, zawierają przepisy art. 12-23 RODO.
Ponadto jeżeli uznasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane z naruszeniem prawa, przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie. Więcej informacji pod adresem: https://uodo.gov.pl/pl/p/skargi.
ODBIORCY DANYCH
Administrator może przekazać dane innym odbiorcom gdy istnieje do tego podstawa prawna. W związku z realizacją usług dane osobowe mogą być przekazywane zewnętrznym podmiotom, organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Aktualnie odbiorcami danych mogą być:
- dostawcy odpowiedzialni za obsługę systemów informatycznych
- Usługi Google Analytics oraz Universal Analytics dostarczane przez Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA,
- Facebook, Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Irlandia) (Facebook Inc., 1601 S. California Ave. Palo Alto, CA 94304, USA).
- właściwy bank
- operatorzy płatności (tj. Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, kod 81-718)
- podmiot świadczący usługi księgowe
- operatorzy pocztowi w tym kurierzy (w związku z realizacją zamówienia)
Szczegółów dotyczących odbiorców danych można uzyskać kontaktując się a administratorem.
PLIKI COOKIES
Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Human Access Magdalena Melerowicz ul. Młyńska 6a/3, 43-190 Mikołów, NIP: 609-000-20-51, REGON: 243517166
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
- dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości
- utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
- „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
- „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
- „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
- „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
DANE KONTAKTOWE
Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres korespondencyjny: Human Access Magdalena Melerowicz ul. Młyńska 6a/3, 43-190 Mikołów, NIP: 609-000-20-51, REGON: 243517166 nr telefonu +48 577 699 144 oraz email: [email protected]
ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI
Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.