Pomysł na biznes. Jak go szukać i przetestować? cz.III

Pomysł na biznes. Jak go szukać i przetestować? cz.III

Ten odcinek to kontynuacja 2 poprzednich i już chyba ostatni z tej serii. Dzisiaj opowiem Ci o metodzie Design Thinking. Ja osobiście bardzo żałuję, że tak późno się o niej dowiedziałam.To była w każdym razie miłość od pierwszego wejrzenia. A potem miłość już tylko kwitła. Brałam udział w szkoleniach z Design Thinking i sama też koncept przekazywałam na swoich szkoleniach dalej.
To co mnie urzekło najbardziej, to to że w tej metodzie człowiek jest w centrum, a nie produkt czy usługa.

Bez trudu możemy przywołać tysiące przykładów produktów lub usług, których twórcy byli przekonani o ich wielkiej wartości . Na realizację swoich pomysłów poświęcali ogromne nakłady czasu, pieniędzy i energii. Niestety często okazywało się, że nikomu poza nimi ich rozwiązanie nie było tak naprawdę potrzebne. A produkty i usługi, które nie rozwiązują żadnych problemów, a tym samym nie zaspakajają potrzeb potencjalnych użytkowników, umówmy się – są zwykle skazane na porażkę.

Dlatego uważam, że warto zaprzyjaźnić się z metodą Design Thinking.


Dołącz do mnie na serwisach facebook i Spotify.

👇